ICATΣχεδιασμός & Κατασκευή ΙστοσελίδωνΒελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησηςΜεσιτικά ΠρογράμματαDomain NamesΦιλοξενία ΙστοσελίδωνΕπικοινωνία
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives.

It is the one that is the most adaptable to change
"

Charles Darwin
Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησηςΠρακτικές βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησηςΕξειδικευμένη καμπάνια βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησηςΕπικοινωνία
 

Οι καλύτερες πρακτικές βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης

I. Αρχική αξιολόγηση

Η βελτιστοποίηση πρέπει να αρχίσει από κάπου. Προτού αρχίσουμε να εργαζόμαστε σε μία ιστοσελίδα, πρέπει να ξέρουμε ποιος είναι ο σκοπός της, πιο θα είναι το ακροατήριο και για ποιό λόγο τον βελτιστοποιούμε.

Καθορισμός της υπάρχουσας κυκλοφορίας, του επιθυμητού ακροατηρίου και ορισμός καταλόγου πιθανών βασικών φράσεων κλειδιών.

Ραφινάρισμα τις βασικές φράσεις κλειδιά χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που εμφανίζουν την πραγματική συμπεριφορά αναζήτησης καθώς επίσης και τον ανταγωνισμό για τις ιδιαίτερες φράσεις κλειδιά.

Αξιολογήστε την ιστοσελίδα σας από την άποψη της υπάρχουσας επισκεψιμότητας σε εκείνες τις βασικές φράσεις κλειδιά.

II. Περιεχόμενο και βελτιστοποίηση ετικετών

Το σωστό περιεχόμενο είναι βασικό για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, και είναι ένας πολύ καλός τρόπος να καταστεί η ιστοσελίδα σας πιο χρήσιμη στο επιθυμητό σας ακροατήριο. Εστιάζουμε στην τοποθέτηση των βασικών φράσεων κλειδιών σε εκείνα τα σημεία όπου οι μηχανές αναζήτησης φαίνονται δυσκολότερες.

Επανεγγραφή του περιεχομένου της αρχικής σελίδας για να υπογραμμιστεί η βασική ανάπτυξη φράσεων προτεραιότητας ή την Επανεγγραφή του περιεχομένου των πρόσθετων σελίδων για άλλες φράσεις κλειδιά.

Ετικέτες τίτλου, μετα-ετικέτες, h1 και alt ετικέτες για όλες τις σελίδες.

III. Υποβολή στις μηχανές αναζήτησης

Υποβολή στις μηχανές αναζήτησης και στους καταλόγους αρχείων αναζήτησης και χρήση των PPC καταλόγων. Υπάρχoυν περίπου είκοσι σημαντικές μηχανές αναζήτησης και κατάλογοι, πολλοί από τους οποίους χρεώνουν τώρα για την υποβολή. Επιπλέον, υπάρχουν πολλές κατηγορίες, βιομηχανικά και γεωγραφικά συγκεκριμένων καταλόγων .

Ελεύθερη υποβολή σε Google, Open Directory, Zeal (για τα μη-κερδοσκοπικούς) στους τοπικούς καταλόγους καθώς και στους καταλόγους της ανάλογης βιομηχανίας.

Πληρωμένη υποβολή σε Yahoo, Lycos, Inktomi, Teomi, και άλλους σχετικούς καταλόγους αρχείων.

PPC υποβολή της στις Overture και Google αγγελίες λέξεων, που στοχεύουν στις φράσεις που δεν παίρνουν υψηλές εκτιμήσεις.

IV. Ανταλλαγή συνδέσμων (links)

Ανταλλαγή συνδέσμων (links) και διάδοση σε δικτυακά δελτία τύπου. Ο αριθμός κατάταξης σελίδας είναι ένας βασικός παράγοντας στις διάφορες μηχανές αναζήτησης. Είναι πολύ βασικό να υπάρχουν σύνδέσμοι που θα επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας προερχόμενοι από άλλες, αξιόπιστες ιστοσελίδες.

Προσδιορισμός ευκαιριών δυνατότητας ανταλλαγής συνδέσμων.

Επικοινωνία και παράκληση τέτοιων ευκαιριών, προσθήκη συνδέσμων όταν απαιτείται.

Προσδιορισμός των πιθανών ελεύθερων ευκαιριών ταχυδρόμησης δελτίων τύπου.

Προετοιμασία και υποβολή των δελτίων τύπου.

V. Εκθέσεις κατάταξης

Μόλις αρχίσει μια στρατηγική να ανθίζει, θα πρέπει πιθανώς να προσαρμοστεί στα μέτρα σας. Χρησιμοποιούμε μια σειρά εκθέσεων για να αξιολογήσουμε την διενεργηθείς ήδη εργασία και για να δημιουργήσουμε έναν χάρτη για το πως θα προχωρήσουμε έπειτα.

Έκθεση βασικών γραμμών πριν από το αρχικό στάδιο βελτιστοποίησης.

Τρέχουσες εκθέσεις σε μηνιαία βάση.

VI. Επανάληψη

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι μια τρέχουσα διαδικασία. Περισσότεροι ανταγωνιστές θα προκύψουν, τα πρότυπα φράσεων κλειδιών θα αλλάξουν και οι μηχανές αναζήτησης αλλάζουν τους αλγόριθμους ταξινόμησής τους. Επίσης, η επιχείρησή σας μπορεί να επεκταθεί ή μπορεί να μην ικανοποιηθείτε με το πρώτο κύκλο των αποτελεσμάτων. Η ιδανική καμπάνια βελτιστοποίησης είναι μια τρέχουσα υπόθεση.
 
About
iCAT
Επικοινωνία
Web Design
Σχεδιασμός
Οφέλη
Συντήρηση
Marketing
Seo
Πρακτικές
Καμπάνιες
Products
Realtor PRO 6
Internet
Domains
Hosting